مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 17:502023-10-07بين الملل

کانال 12 اسراییل: تعداد کشته های اسراییل به 100 نفر رسید


وبگاه اسراییلی حدشوت در گزارشی عملیات سهمگین مقاومت فلسطین تحت عنوان طوفان الاقصی را به عنوان روز سیاه تاریخ اسراییل توصیف کرد.

- کانال دوازده تلویزیون عبری اذعان کرد که تاکنون در جریان حملات جنبش حماس (عملیات طوفان الاقصی)، دستکم 100 اسراییلی کشته شده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، وبگاه اسراییلی حدشوت در گزارشی عملیات سهمگین مقاومت فلسطین تحت عنوان طوفان الاقصی را به عنوان روز سیاه تاریخ اسراییل توصیف کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های فلسطینی، همزمان با آغاز عملیات نظامی سهمگین مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی، جنگنده های اسراییلی نیز به شدت در حال بمباران نوار غزه هستند.

  شبکه 12 تلویزیون اسراییل اعلام کرد که درگیری های مسلحانه شدیدی بین مبارزان مسلح فلسطینی و نظامیان ارتش اسراییل در سدیروت در جریان است.

  پایگاه خبری عبری زبان والا اعلام کرد که ارتباط با مقر فرماندهی ارتش اسراییل در نوار مرزی باریکه غزه قطع شده است.

  مقاومت فلسطین یک پایگاه نظامی ارتش اسراییل در مرزهای جنوبی را به طور کامل تصرف کرده و تمامی نظامیان داخل آن را به هلاکت رسانده است.

  روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که 10 مبارز فلسطینی به شهر اسراییلی نشین اوواکیم در 16 کیلومتری نوار غزه نفوذ کرده و ده ها نظامی و شهرک نشین اسراییلی را کشته یا به اسارت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانال 12 اسراییل: تعداد کشته های اسراییل به 100 نفر رسید

کانال 12 اسراییل: تعداد کشته های اسراییل به 100 نفر رسید