مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-02اقتصادي

اعلام مرحله سوم سهمیه نفت سفید در سال 1402


سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد گفت: سومین مرحله سهمیه نفت سفید خانوار های فاقد گاز طبیعی استان در سال جاری اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا جلالی با توجه به اجرایی شدن طرح توزیع نفت سفید و گاز مایع به صورت الکترونیکی و با استفاده از زیرساخت بانکی، کلیه خانوار های شهری و روستایی فاقد گاز شهری که در سامانه سدف مراحل ثبت نام خود را تکمیل نموده اند، می توانند از مورخ اول مهر ماه لغایت 30 آذر ماه 1402 با در دست داشتن کارت بانکی معرفی شده در زمان ثبت نام به فروشندگی منتخب نفت سفید و عاملین توزیع گاز مایع مراجعه و نسبت به سهمیه در نظر گرفته شده اقدام کنند.

وی درباره سهمیه در نظر گرفته شده، افزود: خانوار های یک و دو نفره به میزان 500 لیتر، خانوار های سه و چهار نفره به میزان 700 لیتر، خانوار های پنج و شش نفره به میزان 900 لیتر و خانوار های هفت نفره و به بالا به میزان هزار لیتر می توانند سهمیه نفت سفید دریافت کنند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد با اشاره به این که اعتبار سهمیه اعلام شده تا پایان روز 30 آذر ماه سال جاری است گفت: همه خانوار های ساکن در نقاط فاقد گاز طبیعی که تاکنون نسبت به ثبت نام خود در سامانه سدف اقدام نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مرحله سوم سهمیه نفت سفید در سال 1402

اعلام مرحله سوم سهمیه نفت سفید در سال 1402