مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 10:252023-09-26اجتماعي

رونمایی از 313 تابلو منقش به تمثال شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس در قم


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم از برگزاری آیین رونمایی از تابلوهای معابر شهر قم مزین به تصویر شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

- ایسنا/قم معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم از برگزاری آیین رونمایی از تابلوهای معابر شهر قم مزین به تصویر شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه هماهنگی برگزاری سومین مرحله از اجرای طرح کوچه های آسمانی گفت: شهرداری ها برحسب وظایف و جایگاه اجتماعی وظیفه انجام اقدامات متعدد در زمینه های مختلف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دارند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم افزود: در شرایط فعلی که شاهد هجمه های همه جانبه دشمن هستیم، هر اقدامی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به معنای سرمایه گذاری و حفظ ارزش های دین و انقلاب اسلامی است و در تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به هماهنگی کامل با کنگره شهدا استان قم و سایر نهادهای مرتبط با بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: شهرداری قم نیز اقداماتی در این زمینه انجام داده است که حمایت از برنامه های برگزار شده توسط کنگره شهدا در سطح شهر، تهیه و نصب 200 سازه تبلیغاتی و 3000 تبلیغات آویزه در سطح شهر، ساخت 26 یادمان شهدا در سراسر استان، افتتاح گلزار شهدای مدافعین حرم در آرامستان بهشت معصومه(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 313 تابلو منقش به تمثال شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس در قم

رونمایی از 313 تابلو منقش به تمثال شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس در قم