مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 23:102023-10-08سياسي

فرمانده انتظامی لرستان: آرامش و آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم می کنیم


مجموعه انتظامی ذوب در ولایت هستند و در راستای نوکری و خدمت به مردم از یکدیگر سبقت می گیرند.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: مجموعه انتظامی ذوب در ولایت هستند و در راستای نوکری و خدمت به مردم از یکدیگر سبقت می گیرند.

سردار یحیی الهی امروز 16 مهر در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، اظهار کرد: مجموعه انتظامی ذوب در ولایت هستند و در راستای نوکری و خدمت به مردم از یکدیگر سبقت می گیرند و در جهت تأمین امنیت و آرامش مردم از اهدای جان خود دریغ نخواهند کرد.

وی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداء و امام شهداء، افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه ولی فقیه و رهبری داهیانه امام خامنه ای عزیز، نایب برحق حضرت ولی عصر (عج) در اوج پیشرفت، اقتدار و بالندگی است.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: کارکنان خدوم و سخت کوش انتظامی استان با روحیه بالا آرامش و آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم می کنند که این نشان از روحیه شهادت طلبی و از جان گذشتگی است که به تعبیری می توان پلیس را فداییان امنیت و آرامش مردم برشمرد.

سردار الهی اضافه کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و همکاری دستگاه های امنیتی، قضایی و سایر دستگاه ها توانسته اقدامات خوبی را در بحث تأمین نظم و امنیت و برخورد با هنجارشکنان، سارقان و افراد مالخر، سوداگران مرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی لرستان: آرامش و آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم می کنیم

فرمانده انتظامی لرستان: آرامش و آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم می کنیم