مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 21:452023-10-02حوادث

کلاهبرداری از عاشق قدیمی!


وقتی متوجه کلاهبرداری ده ها میلیونی عشق قدیمی ام شدم که او قصد داشت از در پشتی مرکز خرید فرار کند، اما من که با دیدن پیامک40 میلیون تومانی بانک روی گوشی تلفن،رنگ از رخسارم پریده بود به دنبال آن زن جوان دویدم و.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ها بخشی از اظهارات مرد35 ساله ای است که با جلوگیری از فرار یک زن جوان،وی را تحویل نیروهای گشت انتظامی داده بود.

این مرد که هیچ توجهی به اشک ها و التماس های زن جوان نداشت درباره ماجرای کلاهبرداری به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت:حدود5سال قبل با این زن جوان در مشهد آشنا شدم.

آن زمان دختری22ساله بود که از شهرستان و برای یافتن شغلی به مشهد آمده بود تا بتواند به طور مستقل زندگی کند و درآمد داشته باشد.

در همین مدت آشنایی به شیوا علاقه مند شدم و قصد داشتم با او ازدواج کنم، اما از سوی دیگر خانواده ام دختر دیگری را به من معرفی کرده بودند و اصرار داشتند تا به خواستگاری شیدا برویم به همین دلیل هم من با شیدا ازدواج کردم، ولی دوستی و ارتباطم را با شیوا ادامه دادم.

او هم مدتی بعد در شهرستان و با یکی از بستگانش ازدواج کرد و به زندگی جدید خود ادامه داد تا این که چند روز قبل به صورت تلفنی با من تماس گرفت و مدعی شد به خاطر اختلافات خانوادگی که با همسرش دارد از شهرستان به مشهد آمده و سرگردان شده است؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از عاشق قدیمی!

کلاهبرداری از عاشق قدیمی!