مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-18بين الملل

اعتراض جمهوریخواهان آمریکا به سفیر پیشنهادی بایدن برای اسراییل: به ایران نزدیک است


جمهوریخواهان از آقای لو به این دلیل که به عنوان وزیر خزانه داری اوباما در سال 2016 میلادی، انتقال 400 میلیون دلار پول نقد به ایران را تایید کرد، - اعتراض جمهوریخواهان آمریکا به سفیر پیشنهادی بایدن برای اسراییل: به ایران نزدیک است جمهوریخواهان از آقای لو به این دلیل که به عنوان وزیر خزانه داری اوباما در سال 2016 میلادی، انتقال 400 میلیون دلار پول نقد به ایران را تایید کرد، انتقاد دارند.

جمهوریخواهان کنگره آمریکا ضمن اعتراض به انتخاب جک (جیکوب) لو، وزیر خزانه داری دوران ریاست جمهوری باراک اوباما به عنوان سفیر جدید آمریکا در اسراییل، اعلام کردند که او باید در جریان جلسه استماع روز چهارشنبه، به پرسش های جدی درباره ایران جواب دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از یورونیوز ، تام نایدز، سفیر پیشین آمریکا در اسراییل، مقامش را در ماه ژوییه ترک کرد و واشنگتن از آن زمان سفیری در اسراییل ندارد و درگیری اسراییل و حماس نیز خالی بودن این پست و اهمیت آن را بیش از هر زمانی یادآوری می کند.

قرار است جک لو روز چهارشنبه در جلسه تایید کمیته روابط خارجی سنا حاضر شود؛ اما جمهوریخواهان می گویند که قصد دارند درباره فعالیتهای او در زمان حصول توافق هسته ای سال 2015 ایران و قدرتهای بزرگ که در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما رقم خورد، تحقیق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض جمهوریخواهان آمریکا به سفیر پیشنهادی بایدن برای اسراییل: به ایران نزدیک است

اعتراض جمهوریخواهان آمریکا به سفیر پیشنهادی بایدن برای اسراییل: به ایران نزدیک است