مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-10اجتماعي

کاهش 12 درجه دما در گیلان


مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش دمای هوا تا 12 درجه خبر داد و گفت: برای روز چهارشنبه به ویژه از بعدازظهر و شب و طی پنجشنبه، تشدید فعالیت سامانه بارشی و سرد را در استان خواهیم داشت.

- محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از صدور اطلاعیه هشداری سطح نارنجی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: برای روز چهارشنبه به ویژه از بعدازظهر و شب و طی پنجشنبه، تشدید فعالیت سامانه بارشی و سرد را در استان خواهیم داشت به گونه ای که دمای هوا بین 5 تا 12 درجه سلسیوس کاهش پیدا می کند.

  وی با بیان اینکه بارندگی در برخی مناطق شدید یا خیلی شدید خواهد بود، افزود: علاوه بر این، وزش باد بعضی نواحی شدید، کاهش دما، رعدوبرق و احتمال تگرگ و در ارتفاعات بالادست بارش برف پیش بینی می شود.

  مدیرکل هواشناسی گیلان از پیش بینی مخاطراتی در پی فعالیت جبه هوای سرد و بارشی هشدار داد و گفت: طی این مدت آب گرفتگی و اختلال در تردد، بالا آمدن آب رودخانه ها، جاری شدن سیلاب و روان آب، احتمال رانش و لغزش، شکستن و سقوط درختان و احتمال خسارت به سازه ها و ابنیه مورد انتظار است.

  دادرس توصیه کرد تا از استقرار و تردد در حاشیه رودخانه ها و همچنین برپایی چادرهای مسافرتی پرهیز، نسبت به محکم سازی سازه های موقتی به دلیل وزش باد شدید اقدام، از پارک کردن خودرو د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 12 درجه دما در گیلان

کاهش 12 درجه دما در گیلان