مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-01اقتصادي

1000 خانواده زنجانی واجدشرایط دریافت زمین قانون جوانی جمعیت


مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: امروز همزمان با پویش پیامبر رحمت (ص) 400 قطعه زمین رایگان به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در شهر زنجان، - ایسنا/زنجان مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: امروز همزمان با پویش پیامبر رحمت (ص) 400 قطعه زمین رایگان به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در شهر زنجان، واگذار شد.

اصغر اسماعیلی ظهر امروز (9 مهرماه) در آیین واگذاری 400 قطعه زمین در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در زنجان، گفت: در راستای عملیاتی کردن اجرای ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان، همزمان با ایام ماه ربیع الاول در قالب آیین پویش پیامبر رحمت (ص) در شهر زنجان 400 قطعه زمین رایگان را به متقاضیان این طرح واگذار کرد.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 300 خانواده زنجانی در طرح جوانی جمعیت در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن ثبت نام کرده بودند، یادآور شد: بعد از بررسی و پایش صورت گرفته، از این تعداد 1000 خانواده در استان واجد شرایط هستند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان ادامه داد: این اداره کل در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهور نسبت به حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 خانواده زنجانی واجدشرایط دریافت زمین قانون جوانی جمعیت

1000 خانواده زنجانی واجدشرایط دریافت زمین قانون جوانی جمعیت