مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 09:202023-09-30دانش

کارگاه ملی «خـشـت بـاغـانـه» برگزار می شود


انجمن علمی دانشجویی گروه مرمت و مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه حکیم سبزواری، بوتکمپ کارآفرینی «خشت باغانه» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی گروه مرمت و مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه حکیم سبزواری، بوتکمپ کارآفرینی خشت باغانه را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه ملی جهت مهارت افزایی دانشجویان و دانش آموختگان حوزه حفاظت معماری، از 7 تا 12 مهر ماه، با تدریس دکتر لادن اعتضادی، دکتر اسکندر مختاری، مهندس فرامرز پارسی، دکتر سجاد موذن، مهندس زهره خضری و دکتر زینب مرادی، دکتر مجتبی کاویان ـ اساتید دانشگاه حکیم سبزواری و مدیر گروه رشته مرمت بناها و بافت های تاریخی دانشگاه، در عمارت باغ ترشیزی، روستای باغان سبزوار برگزار می شود.

وجوه مختلف معماری باغ ، مرمت و احیا با هدف مشارکت مردمی ، آشنایی با تجارب مرمت و حفاظت معماری خشتی ، روش های نوین در آسیب شناسی و شناخت و مرمت تزیینات از جمله موضوعات و عناوین کارگاه هایی است که در این بوت کمپ ارائه خواهد شد.

دانشجویان رشته های مرمت، معماری، عمران و علاقه مند به مرمت بناهای تاریخی و آشنایی با مجموعه باغ ترشیزی می توانند جهت ثبت نام در این کارگاه با شماره 09387493870 در ارتباط باشند یا به لینک https://www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه ملی «خـشـت بـاغـانـه» برگزار می شود

کارگاه ملی «خـشـت بـاغـانـه» برگزار می شود