مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 20:002023-09-23سياسي

کاهش 250 هزار حساب اصلی انتقال نیافته به حساب خزانه


رییس کل دیوان محاسبات از کاهش 250 هزار حساب اصلی انتقال نیافته به حساب واحد خزانه به 23 هزار حساب و همچنین کاهش 75 هزار حساب فرعی به 43 هزار حساب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید احمدرضا دستغیب در ارتباط زنده با خبر صدا و سیما، ضمن تشکر از رسانه ها برای پیگیری انتقال حساب های اصلی و فرعی دستگاه ها به حساب واحد خزانه، با اشاره به اینکه تمرکز حساب ها در خزانه به مدیریت منابع و تقویت نظام مالی کشور کمک می کند، افزود: یکی از مهمترین ارکان اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی کشور که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز هست، انتقال حساب های اصلی و فرعی به حساب واحد خزانه است که کنترل و مهار تورم را به دنبال دارد.

وی افزود: نظارت بر جریان منابع مالی کشور و شناسایی دارایی ها و منابع، از انتشار بی رویه اوراق جلوگیری می کند و برداشت بی رویه از صندوق توسعه ملی و تخصیص های غیر ضرور را کاهش می دهد که نتیجه آن جلوگیری از افزایش پایه پولی کشور خواهد بود.

دستغیب از کاهش 250 هزار حساب اصلی انتقال نیافته به 23 هزار حساب و همچنین کاهش 75 هزار حساب فرعی به 43 هزار حساب خبر داد و گفت: همزمان با پایان مهلت دستگاه ها و براساس آخرین بررسی های دیوان محاسبات، حساب های انتقال نیافته صنعت نفت از 3 هزار حساب به 543 فقره حساب رسیده و از بین حساب های متمرکز نشده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 250 هزار حساب اصلی انتقال نیافته به حساب خزانه

کاهش 250 هزار حساب اصلی انتقال نیافته به حساب خزانه