مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-22فرهنگي

به نشر 6 جلد کتاب را با موضوع فلسطین منتشر می کند


مجموعه 6 جلدی «منهج فلسطین للناشئه» به زودی با ترجمه فارسی توسط انتشارات به نشر با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با مسأله فلسطین منتشر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجموعه 6 جلدی منهج فلسطین للناشئه به زودی با ترجمه فارسی توسط انتشارات به نشر با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با مسأله فلسطین منتشر می شود.

  مدیر عامل انتشارات به نشر با اعلام این خبر گفت: این مجموعه 6 جلدی از سوی  تیم پژوهشی مؤسسه فارس الغد لبنان به صورت مصور و با رویکرد آموزشی چاپ و منتشر شده است.

حسین سعیدی با اشاره به اینکه تاکنون چنین اثری برای نوجوانان و جوانان در ایران منتشر نشده و از حیث ماهیت آموزشی و گام به گام منحصر به فرد و جالب توجه است، تصریح کرد: به نشر با توجه به حساسیت موضوع و محتوای این مجموعه 6 گانه، از ظرفیت کارشناسی اندیشمندان و پژوهشگران حوزه فلسطین برای ارزیابی محتوایی این آثار بهره گرفته است که این کتاب ها در مرحله ارزیابی از نظر شاخص های مختلف از جمله هم سویی محتوا با باورهای جامعه اسلامی، ضرورت چاپ اثر، سندیت علمی اثر، روانی و شیوایی زبان و نگارش هنرمندانه نمره بالایی کسب کرده اند.

سعیدی با اشاره به اینکه این مجموعه پس از گذر از ارزیابی های دقیق و تخصصی، در حال ترجمه از عربی به فارسی است، افزود: جلد اول این مجموعه به جایگاه فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نشر 6 جلد کتاب را با موضوع فلسطین منتشر می کند

به نشر 6 جلد کتاب را با موضوع فلسطین منتشر می کند