مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-29سياسي

امام جمعه اراک: یکی از راه های مقابله در برابر دشمنان اسلام حفظ وحدت و همدلی است


امام جمعه اراک با بیان اینکه یکی از راه های مقابله در برابر دشمنان اسلام حفظ وحدت و همدلی است، گفت: مسلمانان باید مشترکاتی که در حوزه امنیت و اقتدار دارند را به خوبی حفظ کرده و در برابر توطئه های دشمنان مقاومت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد: رمز پیروزی و استمرار انقلاب وحدت و همدلی در جامعه بوده  و آنچه می تواند جامعه را در برابر توطئه های دشمنان حفظ و بیمه کند، وحدت و یکپارچگی است.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام همواره از وحدت بین مسلمانان جهان واهمه داشته و تلاش دارند وحدت بین کشورهای اسلامی و مسلمانان را بر هم بزنند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه یکی از راه های مقابله در برابر دشمنان اسلام حفظ وحدت و همدلی است، گفت: مسلمانان باید مشترکاتی که در حوزه امنیت و اقتدار دارند  را به خوبی حفظ کرده و در برابر توطئه های دشمنان مقاومت کنند.

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه منافقان، اشرار، داعش و وهابیت لحظه ای دست از توطئه علیه ایران دست بر نمی دارد، خاطرنشان کرد: ایجاد اختلاف بین شیعه و اهل سنت یکی از نقاطی است که مورد هدف دشمنان نظام و انقلاب است و همانطور که در آشوب های سال گذشته دیدیم تلاش بسیاری در این راستا انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اراک: یکی از راه های مقابله در برابر دشمنان اسلام حفظ وحدت و همدلی است

امام جمعه اراک: یکی از راه های مقابله در برابر دشمنان اسلام حفظ وحدت و همدلی است