مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-16فرهنگي

اقتصاد هنر خوشنویسی زیر ذره بین موزه هنرهای معاصر


نشست تخصصی «اقتصاد هنر خوشنویسی و اهمیت آن در توسعه اقتصاد هنر و فرهنگ»، در حاشیه برگزاری نمایشگاه «طلایه داران خطه خط» سه شنبه (25 مهرماه) در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد.

- نشست تخصصی اقتصاد هنر خوشنویسی و اهمیت آن در توسعه اقتصاد هنر و فرهنگ ، در حاشیه برگزاری نمایشگاه طلایه داران خطه خط سه شنبه (25 مهرماه) در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه مروری بر یکصد سال تحولات خوشنویسی ایران (از دوره قاجار تا اوایل دهه پنجاه) با عنوان، از عصر روز شنبه 22 مهر در موزه هنرهای معاصر تهران برپا شد.

در همین راستا در حاشیه این نمایشگاه، نشست تخصصی اقتصاد هنر خوشنویسی و اهمیت آن در توسعه اقتصاد هنر و فرهنگ برگزار خواهد شد.

نشست تخصصی نمایشگاه طلایه داران خطه خط (مروری بر یکصد سال تحولات خوشنویسی ایران از دوره قاجار تا اوایل دهه پنجاه)، با عنوان اقتصاد هنر خوشنویسی و اهمیت آن در توسعه اقتصاد هنر و فرهنگ با حضور سیده محبوبه کاظمی دولابی ـ مدیر مسئول نگارخانه ترانه باران ـ و احسان پورنعمان ـ عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه ـ روز سه شنبه 25 مهرماه ساعت 15 در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد هنر خوشنویسی زیر ذره بین موزه هنرهای معاصر

اقتصاد هنر خوشنویسی زیر ذره بین موزه هنرهای معاصر