مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-02سياسي

دستگاه های اجرایی بدهی خود به اوقاف را پرداخت کنند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه خانواده وقف در زمینه توسعه شهرستان ملایر آمادگی همکاری داشته و دارد، گفت: این امر مشروط بر این است که مدیران دستگاه های اجرایی بدهی های خود به اوقاف و امور خیریه که مبلغ قابل ‎توجهی است، - ایسنا/همدان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه خانواده وقف در زمینه توسعه شهرستان ملایر آمادگی همکاری داشته و دارد، گفت: این امر مشروط بر این است که مدیران دستگاه های اجرایی بدهی های خود به اوقاف و امور خیریه که مبلغ قابل ‎توجهی است، پرداخت کنند.

حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی دوشنبه 10 مهر در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر که با موضوع هفته وقف برگزار شد، از مسئولان اجرایی خواست تا گزارش واقعی را در اختیار افکارعمومی قرار دهند و کمک حال اوقاف و امور خیریه باشند.

وی با تأکید بر اینکه باید حقوق موقوفات پرداخت شود، مطرح کرد: از جمله وظایفی که بر عهده اوقاف است، می توان به اداره امور موقوفات، اداره امور بقاع متبرکه و برگزاری مسابقات قرآنی در سطوح شهرستانی، استانی، ملی و بین المللی اشاره کرد.

حاجی زین العابدینی با اشاره به اینکه خوشبختانه ملایر در این زمینه جزو پیشروان عرصه وقف در سطح کشور به شمار می رود، افزود: 63.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی بدهی خود به اوقاف را پرداخت کنند

دستگاه های اجرایی بدهی خود به اوقاف را پرداخت کنند