مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 18:502023-10-15ورزشي

گلایه قهرمان روشندل استان فارسی از کم توجهی مسئولین


سجاد دهقان قهرمان روشندل استان فارسی در رشته گلبال، از کم توجهی مسئولین نسبت به ورزشکاران معلول گلایه کرد، او که در چند دوره از بازی های پارا آسیایی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، 23 مهرماه روز جهانی عصای سفید و منتسب به نابینایان است که به بهانه این روز با یکی از قهرمانان روشندل استان فارس گفتگو کردیم.

سجاد دهقان در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: نابینایانی که با وجود محدودیت نسبت به دیگران با تلاش و امید پله های موفقیت و ترقی را طی می کنند قابل تقدیر هستند.

وی افزود: البته این تنها به نابینایان منحصر نمی شود و تمام نام آوران معلول ایران عزیز که برای اهتزاز پرچم ایران در عرصه های مختلف ورزش، هنر و.

تلاش می کنند سزاوار تقدیر هستند.

او درباره فعالیت خودش بیان کرد: زندگی ورزشی و حرفه ای خود را از سنین نوجوانی آغاز کردم و توانستم مدتی بعد در دوران جوانی عنوان دار بازی های پارا آسیایی باشم، که از جمله این افتخارات می توان به چند دوره بازی های پارا آسیایی در سال های 2009 ، 2012 و 2014 اشاره کرد.

دهقان افزود: هم اکنون در سن 38 سالگی به عنوان مربی مشغول آموزش گلبال هستم تا بتوانم در کنار حفظ حرفه خود هنرجوهایی حرفه ای پرورش دهم که برای خودشان و ایران افتخار آفرینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه قهرمان روشندل استان فارسی از کم توجهی مسئولین

گلایه قهرمان روشندل استان فارسی از کم توجهی مسئولین