مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:102023-09-30اجتماعي

اقدامات عمرانی شهرداری سنندج موجب ایجاد نشاط اجتماعی شده است


مدیرکل دیوان محاسبات کردستان با تقدیر از عملکرد مدیریت شهری در ارائه خدمات مختلف در سطح شهر، گفت: اقدامات شهرداری سنندج در حوزه عمرانی ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی خوبی را در سطح شهر به دنبال داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مجتبی مقیاسی در بازدید از چند پروژه عمران شهری که با حضور شهردار سننندج صورت گرفت، اظهار کرد: شهرداری سنندج با همراهی شورای اسلامی امکانات خوبی در راستای ارتقای سطح رفاه شهروندان انجام داده که قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: اقدامات خوبی که طی سالجاری در حوزه های مختلف اعم از اجرای پروژه های عمرانی، آسفالت و بهسازی معابر، فضای سبز، پیاده رو و غیره توسط شهرداری سنندج انجام گرفته، موجب امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان شده است.

مدیرکل دیوان محاسبات کردستان با اشاره به فعال شدن پروژه نیمه تمام بلوار اسلام آباد بعد از وقفه ای 7 ساله و سرعت قابل توجه روند اجرای آن در این دوره از فعالیت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج، گفت: امیدواریم با عزم خوبی که در مدیریت شهری شاهد هستیم هرچه زودتر این پروژه که می تواند نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی در سطح شهر داشته باشد به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات عمرانی شهرداری سنندج موجب ایجاد نشاط اجتماعی شده است

اقدامات عمرانی شهرداری سنندج موجب ایجاد نشاط اجتماعی شده است