مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-28اقتصادي

پیشرفت 43 درصدی جایگاه گاز CNG چابهار


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: پنج خودروی بنزینی ون وانا حمل و نقل شهری جدید در چابهار اضافه شده است و همچنین شاهد پیشرفت 43 درصدی جایگاه گاز CNG هستیم که امیدواریم در شهر رضایتمندی مردم را کسب را کنیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: پنج خودروی بنزینی "ون وانا" حمل و نقل شهری جدید در چابهار اضافه شده است و همچنین شاهد پیشرفت 43 درصدی جایگاه گاز CNG هستیم که امیدواریم در شهر رضایتمندی مردم را کسب را کنیم.

محتاج رییسی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هر کدام از این خودروهای ون وانا به قیمت 15 میلیارد ریال خریداری شده و به ظرفیت جابجایی 60 نفر در هر سرویس و در کنار 180 دستگاه خودوری سواری زرد به فعالیت حمل و نقل درون شهری ادامه می دهند.

وی افزود: برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا حمل و نقل شهر چابهار را بهتر کنیم و در این باره علاوه بر ناوگان یاد شده چهار دستگاه اتوبوس شهری هم فعال هستند و سه دستگاه اتوبوس دیگر که خریداری شده ولی تاکنون وارد ناوگان خدمت به مردم نشده اند وی ادامه داد: جایگاه سی ان جی گاز با چهار نازل برداشت گاز به خودروها و اعتبار هفت میلیارد تومان و پیشرفت 43 درصد در حال کار است و تا دهه فجر تکمیل و بهره برداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 43 درصدی جایگاه گاز CNG چابهار

پیشرفت 43 درصدی جایگاه گاز CNG چابهار