مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 22:252023-10-18سياسي

علم هسته ای در کشور ما برای نجات انسان ها مورد استفاده قرار می گیرد


علم هسته ای در کشور ما برای نجات جان انسان ها مورد استفاده قرار می گیرد و بیماران به واسطه آن درمان می شوند، اما همین علم در دست عده ای دیگر تبدیل به بمب اتم می شود و در مدت کوتاه جان تعداد بسیار زیادی از انسان ها را می گیرد.

- ایسنا/قم قائم مقام فرهنگستان علوم، گفت: علم هسته ای در کشور ما برای نجات جان انسان ها مورد استفاده قرار می گیرد و بیماران به واسطه آن درمان می شوند، اما همین علم در دست عده ای دیگر تبدیل به بمب اتم می شود و در مدت کوتاه جان تعداد بسیار زیادی از انسان ها را می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر صالحی امروز، 26 مهرماه در آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه ادیان و مذاهب قم، بیان کرد: علم در ماهیت خود دارای شرافت ذاتی است و این نحوه به کارگیری علم است که در مفید خواندن یا غیر مفید دانستن آن تاثیر دارد، برای مثال علم هسته ای در کشور ما برای نجات جان انسان ها مورد استفاده قرار می گیرد و بیماران به واسطه آن درمان می شوند، اما همین علم در دست عده ای دیگر تبدیل به بمب اتم می شود و در مدت کوتاه جان تعداد بسیار زیادی از انسان ها را می گیرد.

وی با اشاره به اینکه علم و دین دو وجه یک سکه هستند و با هم به ثمر می نشینند، افزود: در همین رابطه شیوه به کارگیری علم است که اهمیت آن را مشخص می کند، علم باید در وجود کسی باشد که پاک است و با تزکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم هسته ای در کشور ما برای نجات انسان ها مورد استفاده قرار می گیرد

علم هسته ای در کشور ما برای نجات انسان ها مورد استفاده قرار می گیرد