مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-12اجتماعي

شناسایی 52 روستای در معرض مخاطرات طبیعی در استان قزوین


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از شناسایی 52 روستای در معرض مخاطرات طبیعی در استان قزوین خبر داد و گفت: این مناطق برای مباحث مطالعاتی به پژوهشگاه سوانح طبیعی کشور معرفی شدند که فعالیت های مطالعاتی در جریان است و پس از مشخص شدن نتایج، - محمدرضا علیمی در گفت و گو با خبرنگار فارس از قزوین در خصوص مخاطرات طبیعی که ممکن است استان را تهدید کنند، اظهار کرد: قزوین جزو استان هایی است که در مسیر گسل های زلزله واقع شده که از جمله آن می توان به گسل ایپک در منطقه بویین زهرا، گسل شمال شهر قزوین، گسل الموت رود و گسل آوج اشاره کرد.

قزوین در حوزه زلزله، جزو استان های باخطر بالاست وی افزود: قزوین در حوزه زلزله جزو استان های با خطر بالا است همچنین با توجه به رودخانه های زیادی که در سطح استان داریم مخاطرات سیل مناطق شهری و روستایی ما را تهدید می کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین با حوادث دیگری همچون خشکسالی، سرمازدگی، طوفان، تگرگ و مواردی از این قبیل درگیر است.

به طور مثال در بحث خشکسالی طی چند سال گذشته جزو استان هایی بوده که در بخش کشاورزی با خسارات فراوانی مواجه شده و چند سالی است که در بحث ریزگردها و آلودگی های هوا نیز جزو استان هایی است که تحت تاثیر آلودگی هوا قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 52 روستای در معرض مخاطرات طبیعی در استان قزوین

شناسایی 52 روستای در معرض مخاطرات طبیعی در استان قزوین