مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 01:152023-10-14سياسي

مجازات های جایگزین حبس، راهکاری برای کاهش ورودی زندانیان است


رییس کل دادگستری استان گیلان در کارگاه آموزشی مراقبت الکترونیکی زندانیان گفت: مجازات های جایگزین حبس، راهکاری برای کاهش ورودی زندانیان است.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری استان گیلان در کارگاه آموزشی مراقبت الکترونیکی زندانیان گفت: مجازات های جایگزین حبس، راهکاری برای کاهش ورودی زندانیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، کارگاه آموزشی مراقبت الکترونیکی زندانیان با حضور حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان گیلان با تبریک پیروزی قدرتمندانه جبهه مقاومت اظهار کرد: وعده الهی و قدرت مقاومت اسلامی همیشه بر حق بود و این نشانه در قضیه حمله به اسراییل نمایان شد.

وی با اشاره به اینکه زندان گیلان جز ده استان اول کشور است، تصریح کرد: در این حوزه دارای معدل خوبی هستیم و باید در پیشبرد و ارتقای آن تلاش کنیم.

رییس شورای قضایی استان پابند الکترونیک را پدیده مبارکی در مجازاتهای جایگزین حبس عنوان کرد و گفت: استفاده و بهره برداری از چنین ابزارهایی موجب اطمینان آوری برای مجموعه است.

وی با بیان اینکه یک هدف از حبس مجرم این است که برای جامعه خطری ایجاد نکند، افزود: هر زندانی هزینه هایی خصوصا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات های جایگزین حبس، راهکاری برای کاهش ورودی زندانیان است

مجازات های جایگزین حبس، راهکاری برای کاهش ورودی زندانیان است