مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-21فرهنگي

رتبه برتر جشنواره ملی مادر به مستندساز کرمانی رسید


مستند «بی بی جان» به کارگردانی سیدحمید میرحسینی مستندساز کرمانی به رتبه برتر در بخش مفهوم مادری جشنواره ملی فیلم و عکس مادر دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مستند بی بی جان به کارگردانی سیدحمید میرحسینی مستندساز کرمانی از بین 272 فیلم ارسالی با نظر هیئت داوران به رتبه برتر در بخش مفهوم مادری جشنواره فیلم و عکس مادر دست یافت.

 مستندساز کرمانی به خبرنگار فارس گفت: مستند بی بی جان ، روایتگر زندگی بی بی جان کریمی زاده مادر سیرجانی ست که به تنهایی سرپرستی سه فرزند معلول ذهنی خود را برعهده دارد که مبتلا به بیماری پی کی یو هستند.

میرحسینی ادامه داد: بی بی جان برای نگهدای از سه فرزند معلول خود که یک دختر و دو پسر هستند با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند، اما بار زندگی را همچنان عاشقانه و مادرانه در این مسیر سخت بر دوش می کشد.

 وی عنوان کرد: عوامل دیگر این مستند عبارتند از مدیر تصویربرداری؛ علی رضا نجیب زاده، صدابردار؛ افراسیاب امیری، مدیر تولید؛ زینب عبدالله آبادی و پژوهش این اثر را هم سیدحمید میرحسینی، مهسا حقانیت خبرنگار خبرگزاری فارس و سمیرا شیخ مظفری انجام داده اند.

این کارگردان کرمانی اضافه کرد: عکاس و برنامه ریز مستند بی بی جان هم فرزاد میرحسینی، مجری طرح؛ حجت طاهری، صداگذاری؛ مریم شهسواری، تدوین؛ سیدحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه برتر جشنواره ملی مادر به مستندساز کرمانی رسید

رتبه برتر جشنواره ملی مادر به مستندساز کرمانی رسید