مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-10دانش

دبیر ستاد توسعه فناوری های هوش مصنوعی و رباتیک منصوب شد


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با صدور حکمی، بهروز مینایی، استاد و رییس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران را به سمت دبیر ستاد توسعه فناوری های هوش مصنوعی و رباتیک منصوب کرد.

- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با صدور حکمی، بهروز مینایی، استاد و رییس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران را به سمت دبیر ستاد توسعه فناوری های هوش مصنوعی و رباتیک منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، مینایی که متولد 1341 در بیدگل است، تحصیلات کارشناسی ریاضیات و علوم کامپیوتر را در دانشگاه قم، دوره کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر را در دانشگاه علم و صنعت ایران و دوره دکتری مهندسی و علوم کامپیوتر را در دانشگاه ایالتی میشیگان گذرانده است.

تاسیس و مدیر عاملی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، معاونت فنی دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی، مدیریت نرم افزار مؤسسه نور، تاسیس مرکز توسعه بازی های رایانه ای دانشگاه علم و صنعت و ریاست کمیته تخصصی زیربنایی و تولیدی مرکز پژوهش های مجلس دفتر قم و مشاور مدیر حوزه های علمیه در امور هوش مصنوعی از جمله مسؤولیت ها و سوابق دبیر جدید ستاد توسعه فناوری های هوش مصنوعی و رباتیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد توسعه فناوری های هوش مصنوعی و رباتیک منصوب شد

دبیر ستاد توسعه فناوری های هوش مصنوعی و رباتیک منصوب شد