مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-01اقتصادي

اجرای برنامه های تبلیغات و بازاریابی گردشگری در همدان


معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: به منظور اجرای رونق گردشگری همدان برنامه های متنوع تبلیغات و بازاریابی گردشگری پیش بینی شده است.

- علی خاکسار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه استان همدان در سال جاری برنامه های متنوعی در زمینه تبلیغات و بازاریابی گردشگری دارد اظهار کرد: برگزاری تورهای آشناسازی و برگزاری رویدادها و جشنواره های مختلف از جمله این برنامه هاست که طی سال جاری چندین مورد نیز برگزار شده است.

وی ادامه داد: شرکت در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و دیگر نمایشگاه ها، استفاده از فناوری های دانش بنیان در تولید محتوا و تبلیغات از دیگر مواردی است که می تواند به گردشگری همدان کمک کند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه در مقوله گردشگری همه دستگاه ها باید کار بوده و حمایت و پشتیبانی داشته باشند اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر در دور جدید در حوزه فعالیت گردشگری بسیار خوب و پرتوان وارد عمل شده اند.

وی تصریح کرد: شهرداری همدان در این مدت اقدامات خوبی را در حوزه گردشگری انجام داده و همکاری لازم را با میراث فرهنگی داشته که همین می تواند در پیشبرد اهداف یاری رسان باشد.

خاکسار خاطرنشان کرد: حضور مستقل و توانمند در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، مشارکت در تبلیغات و حمایت از برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های تبلیغات و بازاریابی گردشگری در همدان

اجرای برنامه های تبلیغات و بازاریابی گردشگری در همدان