مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 00:102023-09-27بين الملل

عربستان میزبان جشن بزرگ تاریخ گردشگری


همزمان با روز جهانی گردشگری (27 سپتامبر)، شهر ریاض عربستان میزبان جشن بزرگ این روز با حضور 500 مقام رسمی از 120 کشور جهان است.

- همزمان با روز جهانی گردشگری (27 سپتامبر)، شهر ریاض عربستان میزبان جشن بزرگ این روز با حضور 500 مقام رسمی از 120 کشور جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرق الاوسط، رهبران گردشگری جهان برای مهم ترین رویداد گردشگری در 43 سال اخیر به ریاض سفر کرده اند.

مراسم روز جهانی گردشگری یک محرک کلیدی برای اقتصاد جهانی پس از توقف به دلیل همه گیری کووید-19 و کاهش بیشتر در پی درگیری روسیه و اوکراین است، بنابراین با همکاری سازمان جهانی گردشگری قرار شد بیش از 500 مقام دولتی، رهبران صنعت گردشگری و کارشناسان از 120 کشور جهان برای تقویت همکاری های جهانی در این رویداد شرکت کنند.

هدف شرکت کنندگان بررسی فرصت های سرمایه گذاری و تقویت انعطاف پذیری صنعت گردشگری، هدایت بخشی به سمت آینده ای با سرمایه گذاری و تمرکز پایدار است.

در سال گذشته، سهم گردشگری در تولید ناخالص داخلی عربستان سعودی از سه به هفت درصد افزایش یافته است.

وزارت گردشگری عربستان اعلام کرد که جشن روز جهانی گردشگری 2023 در ریاض با شعار گردشگری و سرمایه گذاری سبز ، بزرگترین رویداد در تاریخ 43 ساله این مراسم سالانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان میزبان جشن بزرگ تاریخ گردشگری

عربستان میزبان جشن بزرگ تاریخ گردشگری