مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-17سياسي

شبکه تخصصی فناوری باید در سطح ملی تعریف شود


رییس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به لزوم ایجاد شبکه تخصصی فناوری گفت: باید این شبکه فناوری را به صورت یک شبکه ملی تعریف کنیم و اگر در جایی توانمندی کافی در یک حوزه وجود دارد مجموعه دیگری در همان فضا و بستر کار نکند.

- ایسنا/خوزستان رییس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به لزوم ایجاد شبکه تخصصی فناوری گفت: باید این شبکه فناوری را به صورت یک شبکه ملی تعریف کنیم و اگر در جایی توانمندی کافی در یک حوزه وجود دارد مجموعه دیگری در همان فضا و بستر کار نکند.

محمد راضی جلالی در نشست با سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش بنیان جهاد دانشگاهی که امروز (25 مهرماه) در پارک علم و فناوری خوزستان برگزار شد، با ابراز امیدواری از اینکه این پیوندها با سایر مجموعه های استان عمیق تر شود و اثرات و برکات خوبی برای استان خوزستان و کشور داشته باشد، اظهار کرد: موضوعی که پیگیر آن هستیم بحث ایجاد شبکه فناوری است.

زیست بوم استان خوزستان با توجه به شرایط متفاوت آن با استان های دیگر از نظر تنوع بستر فعالیت های فناوری می تواند در حد یک شبکه ملی دیده شود و هیچ استانی تا این اندازه تنوع اقلیمی، اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و اجتماعی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه تخصصی فناوری باید در سطح ملی تعریف شود

شبکه تخصصی فناوری باید در سطح ملی تعریف شود