مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-17اقتصادي

لزوم ایجاد شبکه تخصصی فناوری و احیای کنسرسیوم نفت و انرژی در خوزستان


سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش بنیان جهاد دانشگاهی بر لزوم هم افزایی امکانات و ظرفیت ها در راستای ایجاد یک شبکه فناوری تخصصی و ایجاد کنسرسیوم نفت و انرژی در استان خوزستان تأکید کرد.

- سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری جهاد دانشگاهی عنوان کرد لزوم ایجاد شبکه تخصصی فناوری و احیای کنسرسیوم نفت و انرژی در خوزستان ایسنا/خوزستان سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش بنیان جهاد دانشگاهی بر لزوم هم افزایی امکانات و ظرفیت ها در راستای ایجاد یک شبکه فناوری تخصصی و ایجاد کنسرسیوم نفت و انرژی در استان خوزستان تأکید کرد.

دکتر مسعود ابراهیمی در نشست با رییس پارک علم و فناوری و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان که امروز (25 مهرماه) در پارک علم و فناوری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: همه توانمندی های جهاد دانشگاهی در سطح کشور در خدمت استان خوزستان است و هر جا مسیر و ظرفیتی در جهاد دانشگاهی باشد و بتوانیم خدمتی به استان عرضه کنیم دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به برخی از این ظرفیت ها افزود: پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی که به لحاظ محتوا و عنوان منحصر به فرد است، از جمله ظرفیت های جهاددانشگاهی است و در استان خوزستان می توانیم در صورت تمایل، یک پردیس در حوزه صنایع دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد شبکه تخصصی فناوری و احیای کنسرسیوم نفت و انرژی در خوزستان

لزوم ایجاد شبکه تخصصی فناوری و احیای کنسرسیوم نفت و انرژی در خوزستان