مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-18سياسي

جرائم مرتبط با سلاح گرم در شعب ویژه رسیدگی می شود


در راستای کنترل و کاهش استفاده از سلاح گرم در کنار اقدامات فرهنگی، شعب ویژه ای نیز برای رسیدگی به جرائم مرتبط اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان امروز در کارگروه مقابله با جرائم خشن خوزستان اظهارکرد: با توجه به آثار زیانبار استفاده از سلاح گرم در جامعه و در راستای کاهش و پیشگیری از این اقدام خطرناک و خسارت بار، نشست ستاد رسیدگی به جرائم خاص دادگستری استان با حضور مقامات قضایی، ضابطین و نهادهای مرتبط تشکیل شد.

وی افزود: در کنار اقدامات ایجابی و فرهنگی دستگاه های متولی، ضابطین به محض اطلاع از بروز جرائم مرتبط با استفاده از سلاح های غیر مجاز و استفاده غیر مجاز از سلاح های مجاز و قدرت نمایی، بلافاصله نسبت به شناسایی و دستگیری کلیه مرتکبین با این جرائم اقدام کنند.

رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه باید از ظرفیت های فرهنگی، شیوخ، روحانیون، ریش سفیدان و معتمدین برای مقابله با استفاده از سلاح استفاده شود، اظهار داشت: شعب ویژه ای در دادگستری استان به همین منظور اختصاص یافته تا با افرادی که با قانون گریزی در مراسم شادی و عزا و هنگام نزاع و اختلاف از سلاح گرم استفاده می کنند، با قاطعیت و سرعت بیشتر رسیدگی و برخورد اثرگذار، بازدارنده و عبرت آموز با آنان صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرائم مرتبط با سلاح گرم در شعب ویژه رسیدگی می شود

جرائم مرتبط با سلاح گرم در شعب ویژه رسیدگی می شود