مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-14سياسي

موظف به حفظ نخبگان هستیم/ پیری جمعیت؛ مهمترین آسیب گیلان


استاندار گیلان، با اشاره به فرصت طلبی برخی از کشورها برای گرفتن نخبگان ما، اضافه کرد: موظف به حفظ نخبگان هستیم و همه دستگاه ها باید پای کار باشند.

- موظف به حفظ نخبگان هستیم/ پیری جمعیت؛ مهمترین آسیب گیلان ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با اشاره به فرصت طلبی برخی از کشورها برای گرفتن نخبگان ما، اضافه کرد: موظف به حفظ نخبگان هستیم و همه دستگاه ها باید پای کار باشند.

اسدالله عباسی امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان گیلان، ضمن قدردانی از حضور مردم انقلابی، ولایتمدار و متدین استان و شهر رشت در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، اظهار کرد: مردم گیلان روحیه استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و دشمن شناسی را نشان دادند و اعلام کردند که در راستای راهبرد نظام که حمایت از آرمان فلسطین است، حضور با بصیرت دارند و هرگز غفلت نخواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت ستاد ساماندهی امور جوانان، از فرمانداران و مدیران دستگاه ها خواست نسبت به ازدواج و اشتغال جوانان اهتمام داشته باشند و افزود: توجه به جوانان جزو راهبردهای نظام و دولت سیزدهم است.

استاندار گیلان خواستار میدان دادن به جوانان انقلابی و فعال و نخبه شد و تصریح کرد: جوانی جمعیت و رفع موانع ازدواج و اشتغال در دستور کار همه مدیران قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موظف به حفظ نخبگان هستیم/ پیری جمعیت؛ مهمترین آسیب گیلان

موظف به حفظ نخبگان هستیم/ پیری جمعیت؛ مهمترین آسیب گیلان