مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-14سياسي

مراقبت الکترونیکی حضور فرد زندانی در کنار خانواده را ممکن می سازد


رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه یک هدف از حبس مجرم این است که برای جامعه خطری ایجاد نکند، گفت: استفاده از سامانه مراقبت الکترونیکی علاوه بر کاهش چنین مخارجی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی عصر امروز در کارگاه آموزشی مراقبت الکترونیکی زندانیان در سالن اجتماعات دادگستری گیلان با تبریک پیروزی قدرتمندانه جبهه مقاومت اظهار کرد: وعده الهی و قدرت مقاومت اسلامی همیشه بر حق بود و این نشانه در قضیه حمله به اسراییل نمایان شد.

  وی با اشاره به اینکه زندان گیلان جزو 10 استان اول کشور است، گفت: در این حوزه دارای معدل خوبی هستیم و باید در پیشبرد و ارتقای آن تلاش کنیم.

  رییس کل دادگستری استان گیلان پابند الکترونیک را پدیده مبارکی در مجازات های جایگزین حبس دانست و بیان کرد: استفاده و بهره برداری از چنین ابزارهایی موجب اطمینان آوری برای مجموعه است.

  صادقی نیارکی با بیان اینکه یک هدف از حبس مجرم این است که برای جامعه خطری ایجاد نکند، افزود: هر زندانی هزینه هایی خصوصا در حوزه سلامت دارد و استفاده از سامانه مراقبت الکترونیکی علاوه بر کاهش چنین مخارجی، حضور فرد در کنار خانواده را نیز ممکن می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت الکترونیکی حضور فرد زندانی در کنار خانواده را ممکن می سازد

مراقبت الکترونیکی حضور فرد زندانی در کنار خانواده را ممکن می سازد