مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 20:502023-10-01اقتصادي

صدور 150 سند برای تثبیت مالکیت موقوفات شهرستان محلات در سال جاری


اوقاف و امور خیریه شهرستان محلات گفت: در سال جاری 10 فقره وقف جدید به ارزش تقریبی 30 میلیارد تومان به مجموعه موقوفات شهر اضافه شده است.

- ایسنا/مرکزی اوقاف و امور خیریه شهرستان محلات گفت: در سال جاری 10 فقره وقف جدید به ارزش تقریبی 30 میلیارد تومان به مجموعه موقوفات شهر اضافه شده است.

عباس نظری، یکشنبه 9 مهرماه در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته وقف در محل این اداره برگزار شد، اظهار کرد: وقف یک نهاد ممتاز دینی بوده و وسیله ای برای حضور همیشگی واقفان در طول زمان برای اعمال خیر است.

احسان و نیکوکاری که جلوه بارز آن در وقف نمایان است، از والاترین ویژگی های خلق و خو و منش انسانی است که در قرآن نیز به آن اشاره شده است.

وی ادامه داد: این سنت حسنه، نیکوکاران بسیاری را به خود جذب کرده و نیازمندان گوناگونی را از حسنات خویش برخوردار کرده است.

در این راستا و جهت تحقق شعار سال با عنوان مهار تورم و رشد تولید، حدود 30 مجوز واگذاری زمین جهت احداث گلخانه به منظور تولید گل و گیاهان زینتی صادر شده که منجر به حدود 120 مورد اشتغال زایی برای افراد کم برخوردار شده است.

وی افزود: عواید حاصل از این واگذاری با توجه به شعار سال و ضرورت توجه به اقتصاد دریا، به تولید ماهی در قفس اختصاص یافته که این پروژه در ماه آذر به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 150 سند برای تثبیت مالکیت موقوفات شهرستان محلات در سال جاری

صدور 150 سند برای تثبیت مالکیت موقوفات شهرستان محلات در سال جاری