مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 07:252023-09-30بين الملل

چین شهریه دانشگاه های خود را افزایش می دهد


با افزایش فشارهای مالی و نیاز به منابع بیشتر برای حمایت از پیشرفت های چین در تحقیقات فنی و علمی، دانشگاه های دولتی این کشور در حال برنامه ریزی برای افزایش قابل توجهی شهریه برای پاییز هستند.

- با افزایش فشارهای مالی و نیاز به منابع بیشتر برای حمایت از پیشرفت های چین در تحقیقات فنی و علمی، دانشگاه های دولتی این کشور در حال برنامه ریزی برای افزایش قابل توجهی شهریه برای پاییز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از چاینا مورنینگ پست، این افزایش، اگرچه در مقایسه با جهش های مشابه در ایالات متحده و اروپا ناچیز است، اما نگرانی هایی را برای دانشجویان چین برانگیخته است زیرا خانواده های چینی در حال تلاش برای گذراندن زندگی با وجود کاهش درآمدها در یک اقتصاد بی رمق هستند.

دانشگاه های شانگهای، سیچوان، جیلین، شاندونگ و سایر استان ها افزایش شهریه برای دانشجویان جدیدالورود را اعلام کردند که این میزان افزایش بین 10 تا 54 درصد است.

دانشگاه علم و صنعت شرق چین مستقر در شانگهای هزینه ها را 54 درصد و به مبلغ 7 هزار 700 یوان (1095 دلار آمریکا) در هر سال تحصیلی برای دانشجویان جدیدالورود در رشته های علوم، مهندسی و شهریه هنرهای آزاد افزایش داد.

این رقم 38.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین شهریه دانشگاه های خود را افزایش می دهد

چین شهریه دانشگاه های خود را افزایش می دهد