مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-14بين الملل

جنایات جنگی صهیونیست ها در غزه هیچ توجیه قابل دفاعی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران در ادامه رایزنی هایش در دمشق درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در فلسطین اشغالی و نوار غزه با حضور در محل وزارت امور خارجه سوریه با «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه دیدا و گفتگو کرد.

- وزیر خارجه سوریه در دیدار با وزیر خارجه سوریه در دمشق گفت: جنایات کنونی صهیونیست ها در غزه هیچ توجیه قابل دفاعی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران در ادامه رایزنی هایش در دمشق درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در فلسطین اشغالی و نوار غزه با حضور در محل وزارت امور خارجه سوریه با فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه دیدا و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه ایران در این دیدار با بیان اینکه مواضع سوریه در حمایت از فلسطین همواره قوی و مؤثر بوده است، مشورت و تبادل نظر با سوریه درباره تحولات فلسطین را مهمترین هدف سفر خود به دمشق خواند.

وی گفت: سوریه در طول دهه های متمادی همواره حامی فلسطین بوده و همواره رسالت عربی و انسانی خود را در حمایت از فلسطین به نحو احسن انجام داده است، فلذا فلسطینی ها قطعاً هیچ گاه حمایت سوریه از خود را فراموش نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات جنگی صهیونیست ها در غزه هیچ توجیه قابل دفاعی ندارد

جنایات جنگی صهیونیست ها در غزه هیچ توجیه قابل دفاعی ندارد