مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 21:452023-09-28سياسي

جزییات درخواست بارزانی از حاج قاسم برای نبرد با داعش


مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه بارزانی برای مقابله با داعش از آمریکا درخواست کمک کرده بود، گفت: آمریکایی ها برای کمک به وعده سه ماهه دادند ولی بعد از درخواست بارزانی از شهید سلیمانی بعد از چند ساعت نیروهای جبهه مقاومت علیه داعش سازماندهی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، سردار ایرج مسجدی امشب در مراسم یادواره 26 شهید فاجعه منا در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه داشته های امروز ما به خاطر رشادت های کسانی است که جانشان را برای این کشور و امنیت مردم دادند هستیم، اظهار کرد: شهدا و همه کسانی که در راه خدا رشادت کردند در پیشگاه خدا هستند و در نزد پروردگار روزی می خورند.

  وی با بیان اینکه امروز ایران به برکت خون شهدا به عنوان قدرت منطقه ای مطرح است و اقدامات در منطقه با رای و نظر جمهوری اسلامی صورت می گیرد، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات خود یک هم پیمان قدرتمند در کنار ایران ایجاد کرد که آن جبهه مقاومت است که امروز رژیم صهیونیستی در مقابل مردم سنگ به دست فلسطین سرگردان شده و از درون در حال پاشیدن هستند.

  مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هم پیمانان آمریکا روز به روز از آمریکا روی بر می گردانند و قدرت آمریکا رو به زوال است، افزود: در زمانی که داع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات درخواست بارزانی از حاج قاسم برای نبرد با داعش

جزییات درخواست بارزانی از حاج قاسم برای نبرد با داعش