مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 04:252023-10-07اجتماعي

محدوده طرح ترافیک تهران افزایش یا کاهش می یابد؟


رییس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران در مورد اعمال تغییرات در طرح ترافیک تهران از سوی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: امروز محدوده طرح ترافیک به هیچ عنوان مطلوبیت ندارد؛ - رییس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران در مورد اعمال تغییرات در طرح ترافیک تهران از سوی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: امروز محدوده طرح ترافیک به هیچ عنوان مطلوبیت ندارد؛ لذا به غیر از مسائل اقتصادی، از شهرداری خواستیم بر ابعاد مختلف فنی، اجتماعی و اقتصادی اجرای طرح ترافیک بررسی بیشتری داشته باشند.

جعفر تشکری هاشمی در گفت وگو با ایسنا، در مورد مصوبه شورای ترافیک تهران پیرامون اعمال تغییراتی در خصوص اجرای طرح ترافیک افزود: موضوع طرح ترافیک به سالهای دور که جمعیت، گستردگی معابر، افزایش خودروها و.

به مانند امروز نبود، برمی گردد و آن زمان اگر محدوده ای را به عنوان محدوده طرح ترافیک انتخاب کردند به اقتضای شرایط همان سالها بود و در طول سالها به دلیل تغییرات بسیار گسترده ای که در شهر رخ داده است همچون جمعیت، نوع کسب و کارها، توسعه شهر تهران، افزایش وسایل شخصی و.

حتما اجرای طرح ترافیک نیازمند بازنگری است.

وی با بیان اینکه نمی توان نسخه ای که بیش از 40 سال پبش نوشته شده، همچنان راه حل مطلوب ما باشد، ادامه داد: در برنامه توسعه شهرداری تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدوده طرح ترافیک تهران افزایش یا کاهش می یابد؟

محدوده طرح ترافیک تهران افزایش یا کاهش می یابد؟