مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-07اقتصادي

اضافه برداشت بانک ها 61 هزار میلیارد تومان کم شد


رییس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی گفت: بر اساس گزارش بانک مرکزی اضافه برداشت بانک ها در مرداد امسال 61.

9 هزار میلیارد تومان کاهش پیداکرده، - رییس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی گفت: بر اساس گزارش بانک مرکزی اضافه برداشت بانک ها در مرداد امسال 61.

9 هزار میلیارد تومان کاهش پیداکرده، اما در کنار کنترل نقدینگی توجه به تأمین نیازهای بخش تولید برای جلوگیری از رکود اقتصادی مورد تأکید دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدهادی زاهدی وفا در دومین نشست کارگروه پولی و بانکی با اشاره به اهمیت اجرای سیاست های جامع پولی اظهار کرد: در کنار کنترل نقدینگی و کنترل اضافه برداشت بانک ها باید به جلوگیری از رکود اقتصادی و نیازهای پولی بخش تولید هم توجه داشت.

مشاور رییس جمهور افزود: با توجه به شعار سال در ابتدای سال، برنامه ای بعد از تصویب در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت از سوی رییس جمهور به دستگاه های مختلف ابلاغ شد، دربند اول این برنامه کنترل نقدینگی، پایه پولی به بانک مرکزی سپرده شده است.

وی با بیان اینکه براین اساس بانک مرکزی رسیدن رشد نقدینگی به 25 درصد را هدف گذاری کرده است، افزود: بر اساس اعلام بانک مرکزی رشد نقدینگی در پایان مرداد امسال 8.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه برداشت بانک ها 61 هزار میلیارد تومان کم شد

اضافه برداشت بانک ها 61 هزار میلیارد تومان کم شد