مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-19اقتصادي

پروژه پنج راهی شرکت زراعی گلپایگان ساماندهی می شود


معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت:اجرای پروژه پنج راهی سالهاست که دغدغه ما و شهرستان بوده اما تاکنون نتوانسته بودند طرحی که کامل و جامع باشد و حداقل آسیب را به زمین های اطراف برساند را تهیه کنند.

- ایسنا/اصفهان معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت:اجرای پروژه پنج راهی سالهاست که دغدغه ما و شهرستان بوده اما تاکنون نتوانسته بودند طرحی که کامل و جامع باشد و حداقل آسیب را به زمین های اطراف برساند را تهیه کنند.

رضا اکبری، امروز (پنجشنبه،27 مهر 1402) در حاشیه بازدید خود از محورهای مواصلاتی شهرستان گلپایگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اغلب خواسته های مسئولان در صورت جلسه امروز با قید فوریت مصوب شد و قول دادیم بخش هایی که نیاز به قیر دارد اعتبار و یا قیر آن را تامین کنیم، همچنین تامین 5 کیلومتر روشنایی را به تعهدات قبلی خود اضافه کردیم.

چند نقطه حادثه خیز در شهرستان گلپایگان وجود دارد که قول تامین اعتبار آن در راستای رفع حادثه خیز بودن آنها را دادیم، اصلاح حادثه خیز بودن پنج راهی شرکت زراعی که سالها مورد درخواست شهروندان است یکی از این نقاط است.

وی درباره پروژه پنج راهی شرکت زراعی ادامه داد: برآورد این است اتمام این پروژه حدود 40 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد؛ بعد از اینکه استان برآورد نهایی فاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه پنج راهی شرکت زراعی گلپایگان ساماندهی می شود

پروژه پنج راهی شرکت زراعی گلپایگان ساماندهی می شود