مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-01سياسي

تأکید خرازی بر تداوم حمایت ایران از ملت یمن


رییس شورای راهبردی روابط خارجی در دیدار عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن بر تداوم حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم یمن تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شورای راهبردی روابط خارجی، عبدالله هاشم السیانی عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن با سیدکمال خرازی، رییس شورای راهبردی روابط خارجی دیدار و درباره آخرین تحولات میدانی و سیاسی یمن بحث و تبادل نظر کرد.

رییس شورای راهبردی روابط خارجی در این دیدار بر تداوم حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم یمن و همچنین آمادگی برای اشتراک بیش از چهار دهه تجربیات سیاسی خود با انصارالله در مراحل پیش رو تأکید کرد.

خرازی با تأکید بر ضرورت حفظ یکپارچگی و تمامیت ارضی یمن و رسیدگی به آلام انسانی مردم یمن از جمله رفع محاصره و تحریم این کشور گفت: پس از مذاکرات مربوط به مسائل انسانی ناشی از جنگ، ضروری است برای شروع مذاکرات یمنی - یمنی، طرح منسجمی براق تحقق کامل حقوق مردم یمن طراحی شود و بدون دخالت خارجی به اجرا درآید.

در این دیدار عبدالله هاشم السیانی، عضو دفتر سیاسی انصارالله به ارائه نتایج گفت وگوهای اخیر انصارالله و عربستان سعودی و همچنین افق پیش روی آن پرداخت، خرازی سه عنصر ایمان، رهبری و حمایت مردمی را عامل توفیق مقاومت در یمن خواند و بر پیگیری روند سیاسی برای حل بحران این کشور تأکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید خرازی بر تداوم حمایت ایران از ملت یمن

تأکید خرازی بر تداوم حمایت ایران از ملت یمن