مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-02سياسي

تجهیزات در حوزه هنر فرسوده و جوابگوی نیازهای ضروری امروز نیست


مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری سازمان سینمایی گفت: توسعه آموزش در سیستان و بلوچستان به صورت جدی در دستور کار باشد و برای اساتید و نیروهای جدید دوره های آموزشی برگزار شود.

- مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری سازمان سینمایی کشور عنوان کرد: تجهیزات در حوزه هنر فرسوده و جوابگوی نیازهای ضروری امروز نیست ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری سازمان سینمایی گفت: توسعه آموزش در سیستان و بلوچستان به صورت جدی در دستور کار باشد و برای اساتید و نیروهای جدید دوره های آموزشی برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی جعفری شامگاه یکشنبه در آیین بزرگداشت مهر سینمای ایران در زاهدان بیان کرد: دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر گام های مؤثری برداشته که یکی از آنها تجهیز دفاتر انجمن سینمایی جوان ایران است.

وی با بیان اینکه تجهیزات در حوزه هنر فرسوده و جوابگوی نیازهای ضروری امروز نیست، افزود: هنرجویان جدیدی که به عرصه فرهنگ و حوزه وارد می شوند باید آموزش های لازم را فراگیرند چرا که اگر بخواهیم بدنه سینما را بارور کنیم به نیروهای جدید نیاز داریم تا شاهد شکوفایی جدید در این بدنه باشیم که این امر با آموزش محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات در حوزه هنر فرسوده و جوابگوی نیازهای ضروری امروز نیست

تجهیزات در حوزه هنر فرسوده و جوابگوی نیازهای ضروری امروز نیست