مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:512023-10-07اقتصادي

نظارت بر روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن با جدیت بیشتری دنبال شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی رجحانی در جلسه شورای تامین مسکن استان، که با حضور تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی، پیمانکاران پروژه های نهضت ملی مسکن استان و مدیران بانکی در سالن جلسات بحران قزوین برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت نظارت بر ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: اصلی ترین مسئله که باید مورد توجه مسوولان پروژه قرار بگیرد، انتظام بخشی ناظرین است.

وی افزود: ناظرین باید به صورت مستمر از پروژه ها بازدید کنند و بر روند ساخت اشراف کامل داشته باشند و ناظرینی که در محل حاضر نمی شوند و نسبت به پروژه بی تفاوت هستند باید با آن ها برخورد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین یادآور شد: استحکام بنا، استفاده از مصالح مقاوم و هزینه های واقعی از جمله مواردی است که ناظرین باید به طور جدی و کامل مورد توجه قرار دهند و اگر مسئله ای بود آن را به سرعت اطلاع دهند.

این مسوول عنوان کرد: تسهیلات و وام نهضت ملی مسکن نیز جز مواردی است که باید مورد توجه مسوولین مرتبط قرار بگیرد و قسط های در نظر گرفته شده باید حتی المقدور طوری باشد که مردم توان پرداخت داشته باشند و تسهیلات به گونه ای باشد که هزینه های لازم را در حد امکان پوشش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن با جدیت بیشتری دنبال شود

نظارت بر روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن با جدیت بیشتری دنبال شود