مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:552023-09-30سياسي

شعار زن، زندگی، ازادی اهانت به ساحت مقدس زن است


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: سال گذشته افرادی با سر دادن شعار زن، زندگی، آزادی به ساحت مقدس زنان اهانت و جسارت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سعید عسکری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور پیش لز ظهر امروز در همایش منطقه ای نقش مبلغان در توسعه فرهنگ حجاب و عفاف که در اردوگاه امام علی سنندج برگزار شد، به ضرورت حجاب و عفاف پرداخت و افزود: سال گذشته افرادی با سر دادن شعار زن، زندگی، آزادی به ساحت مقدس زنان اهانت و جسارت کردند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به جدال بین افراد موافق و مخالف حجاب و عفاف گریزی زد و اضافه کرد: این جدال در سالیان گذشته همواره میان مردم وجود داشته اما در سال گذشته به وفور این شعار شنیده و بی حجابی برخی هم به نمایش گذاشته شد.

  عسکری به بیان راهکارهایی برای جلوگیری از سوءاستفاده معاندین از حوادثی مانند اتفاقات سال گذشته پرداخت و به نقش زنان در توسعه فرهنگی اشاره کرد و گفت: یکی از بهترین راهکارها گفت وگو با مدعیان زن، زندگی و آزادی و دعوت آن ها به جلسات و همایش های علمی و ارزش نهادن به جایگاه والای زنان است که باید مورد بحث قرار گیرد.

به گفته این مقام مسوول، حساب گفت وگو از قدرت جداست و قاعده او بر دیگری حاکم نیست توجه به این مولفه امری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار زن، زندگی، ازادی اهانت به ساحت مقدس زن است

شعار زن، زندگی، ازادی اهانت به ساحت مقدس زن است