مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 23:202023-10-18فرهنگي

تشدید نظارت بر وسایل شهربازی های لرستان ضروری است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: اداره کل استاندارد استان نظارت بیشتری بر وسایل شهربازی ها اعمال کند تا چنانچه تخلفی در این زمینه وجود دارد برخورد قانونی صورت گیرد.

- ایسنا/لرستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: اداره کل استاندارد استان نظارت بیشتری بر وسایل شهربازی ها اعمال کند تا چنانچه تخلفی در این زمینه وجود دارد برخورد قانونی صورت گیرد.

داریوش شاهون وند بیست و ششم مهر ماه در مراسم نکوداشت روز استاندارد که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد اظهار کرد: باید با نظارت های دقیق و مستمر در این راستا از بروز اتفاقات احتمالی پیشگیری کرد.

وی تصریح کرد: زمانی به لحاظ استانداردهای قانونی به اهداف خود دست می یابیم که همه دستگاه ها تعامل، وحدت و همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند و برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تلاش کنند.

شاهون وند افزود: در بازدید از واحدهای تولیدی، برخی کمبودها، مشکلات و نواقص مشاهده می شود اما با این وجود همت و پشتکار تولیدکنندگان بیشتر شده است؛ بنابراین انتظار می رود دستگاه های اجرایی همگام با تولیدکنندگان حرکت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با اشاره به اینکه عدم آگاهی از موازین قانونی یکی از مشکلات است تصریح کرد: در این راستا باید واحدهای تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر وسایل شهربازی های لرستان ضروری است

تشدید نظارت بر وسایل شهربازی های لرستان ضروری است