مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:512023-10-22سياسي

طرح عضویت عشایر کوچنده در شرکت های تعاونی انجام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، ظهر امروز پروژه بزرگ مجتمع آب رسانی قشلاقات قطعه 4 زرندیه در منطقه خان کهریز با حضور مهدی میزبان معاون امور توسعه و امور زیر بنایی سازمان امور عشایری کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، فرماندار زرندیه، امام جمعه زاویه و برخی مسوولان استانی و محلی افتتاح شد.

معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران در این آیین گفت: ما در مقابل جامعه عشایری وظیفه، مسئولیت و رسالت داریم لذا باید نسبت به ادای رسالت خود اقدام کنیم.

مهدی میزبان با اشاره به اینکه جامعه عشایری جامعه ای مهم و دارای منبع، ظرفیت و نیاز است، بیان کرد: در سطح ملی اقدامات خوبی به ویژه در دولت سیزدهم برای عشایر انجام شده است که طرح پرواربندی یا زنجیره تولید گوشت قرمز از جمله این اقدامات است که این طرح به خاطر مزایای فراوان، صرفه جویی در ابعاد مختلف، سودآوری و اثربخشی سرمایه گذاری، به عنوان برگ زرینی در اقتصاد مقاومتی کشور محسوب می شود و مزایای فراوانی دارد.

وی گفت: عضویت عشایر کوچنده در شرکت های تعاونی ضروری است و اجرای این مهم پس از اتمام طرح سرشماری انجام خواهد شد.

  مهدی میزبان؛ معاون امور توسعه و زیر بنایی سازمان امور عشایری با اشاره به وام بانکی مدت دار نیز بیان کرد: تسهیلات مدت دار طی قراردادی در قالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح عضویت عشایر کوچنده در شرکت های تعاونی انجام می شود

طرح عضویت عشایر کوچنده در شرکت های تعاونی انجام می شود