مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 07:502023-10-18سياسي

نسل Z عملیات طوفان الاقصی را پیروز کرد + فیلم


تاکید بر قدرت اراده و بلوغ عملیاتی، سیاسی و نظامیِ ملت فلسطین و تحمیل این حقیقت بر رژیم صهیونیستی، آمریکا و همپیمانان اروپایی رژیم صهیونیستی، - دبیرکل جامعه روحانیت مبارز را به وجد آورد.

اما او پذیرش این حقیقت از سوی غربی ها را سخت و بهت آور دانست و گفت: اسراییل، آمریکا و غربی ها باور ندارند که ملت فلسطین به بلوغ سیاسی و نظامی رسیده باشد به همین دلیل دنبال شریک جرم و مقصرند تا مسوولیت عملیات بزرگ طوفان الاقصی را گردن او بیندازند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفت وگوی تفصیلی با خبرنگار سیاسی ایسنا به تشریح موقعیت و بسترهای طراحی و اجرای عملیات طوفان الاقصی به دست جوانان فلسطینی در عمق سرزمین های اشغالی پرداخت.

مشروح این گفت وگو را در ادامه بخوانید.

عملیات طوفان الاقصی فوق العاده و نقطه عطف بود سوال: ارزیابی شما از عملیات طوفان الاقصی که سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی پیشرفته اسراییل و آمریکا و کشورهای اروپایی را غافلگیر کرد، چیست؟ پاسخ: عملیات طوفان الاقصی که از 15 مهر 1402 در مرز غزه با سرزمین های اشغال آغاز شد و به داخل شهرکهای صهیونیست نشین در عمق خاک رژیم صهیونیستی گسترش یافت برای همه مطلعین، صاحب نظران، دست اندرکاران و همه کسانی که اخبار فلسطین را از دهه های گذشته دنبال کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل Z عملیات طوفان الاقصی را پیروز کرد + فیلم

نسل Z عملیات طوفان الاقصی را پیروز کرد + فیلم