مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-22فرهنگي

فرزاد فرزین: یکی از تفریحات من، بازی مافیاست / بازیگری را ادامه می دهم


دلیل پرکارتر شدنم، تصمیمی قطعی است که در ارتباط با کار تصویر گرفته ام و می خواهم در فیلم و سریال های بیشتری دیده شوم.

- فرزاد فرزین: دلیل پرکارتر شدنم، تصمیمی قطعی است که در ارتباط با کار تصویر گرفته ام و می خواهم در فیلم و سریال های بیشتری دیده شوم.

ایسنا نوشت: فرزاد فرزین درباره فعالیتش در حوزه بازیگری معتقد است: دو حوزه موسیقی و بازیگری، با هم ارتباط و تداخلی ندارند و دلیل پرکارتر شدنم، تصمیمی قطعی است که در ارتباط با کار تصویر گرفته ام و می خواهم در فیلم و سریال های بیشتری دیده شوم.

فرزاد فرزین که سابقه حضور جلوی دوربین در مقام بازیگر را در سریال هایی همچون مانکن ، عاشقانه و ملکه گدایان دارد، در رئالیتی شو شبهای مافیا ـ زودیاک به عنوان بازیکن، حضور داشته تا در کنار موسیقی و بازیگری، حوزه سرگرمی را هم به تجربه هایش اضافه کند.

یکی از تفریحات من، بازی مافیاست فرزاد فرزین با بیان اینکه مافیا بازی مورد علاقه اش است به حضورش در شب های مافیا اشاره کرد و در این زمینه به ایسنا گفت: یکی از تفریحات من، بازی مافیاست.

در این سال ها، حضور در سری های مختلف این بازی به من پیشنهاد شده بود، اما بنا به دلایلی، نمی خواستم در رئالیتی شو حضور داشته باشم و حتی ممکن است که شب های مافیا آخرین رئالیتی شوی غیرموسیقایی باشد که در آن شرکت می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزاد فرزین: یکی از تفریحات من، بازی مافیاست / بازیگری را ادامه می دهم

فرزاد فرزین: یکی از تفریحات من، بازی مافیاست / بازیگری را ادامه می دهم