مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-13سياسي

وزیر علوم ؛ دانشجویان دیگر نگران شغل نباشد


وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری با اشاره به دغدغه دانشجویان برای اشتغال پس از فارغ التحصیلی گفت: از این پس توسعه دانشگاه ها با شرط پیوست اشتغال انجام خواهد شد تا نگرانی بابت شغل دانشجویان وجود نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علی زلفی گل امروز، 21 مهرماه در نشست با اساتید، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه دولتی جهرم که همزمان با سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس برگزار شد، گفت: خواسته و تقاضای دانشگاهیان را در راستای رفع مشکلات آنان را به دولت منتقل می کنم.

وی، پیوست شغلی را برای توسعه و اضافه کردن رشته به دانشگاه را امری ضروری عنوان کرد و افزود: از این پس توسعه دانشگاه ها با شرط پیوست اشتغال انجام خواهد شد تا نگرانی بابت شغل دانشجویان وجود نداشته باشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه معیشت اعضای و یاوران علمی دانشگاه ها در دستور کار وزارتخانه است، گفت: هفته گذشته توافقاتی با سازمان امور اداری و استخدامی کشور داشتیم و امیدواریم هر چه سریعتر این مسئله مرتفع شود.

زلفی گل با تأکید بر اینکه از پروژه های عمرانی دانشگاه دولتی در توان حمایت خواهیم کرد، تاکید داشت: دانشگاه دولتی جهرم ساخت خوابگاه خواهران را پیگیری و وزارتخانه هم حمایت خواهد کرد البته از ظرفیت خیران باید استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم ؛ دانشجویان دیگر نگران شغل نباشد

وزیر علوم ؛ دانشجویان دیگر نگران شغل نباشد