مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 07:052023-09-26اقتصادي

پیش بینی افرایش رقم اعتبارات مدرسه سازی سیستان و بلوچستان به 2 هزار میلیارد تومان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: با نگاه ویژه دولت سیزدهم، اعتبارات حوزه نوسازی این استان در یک ساله گذشته رشد 100درصدی داشته و مشارکت و همراهی خیران هم بسیار چشمگیر بوده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: با نگاه ویژه دولت سیزدهم، اعتبارات حوزه نوسازی این استان در یک ساله گذشته رشد 100درصدی داشته و مشارکت و همراهی خیران هم بسیار چشمگیر بوده است.

میثم لک زایی در گفت وگو با ایسنا- با تأکید بر اینکه بالاترین رقم اعتباری در حوزه فضاهای آموزشی به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است، افزود: در 6 ماهه نخست سال 1400 تعداد 568 کلاس درس با اعتبار هزار و 608 میلیارد ریال ساخته شده که این تعداد در مدت مشابه سال 1401 به 801 کلاس با اعتبار سه هزار و 506 میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی ادامه داد: امسال نیز موفق شده ایم بیش از 100 کلاس درس استاندارد را در هفته دولت افتتاح و در اختیار دانش آموزان سیستان و بلوچستان قرار دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان ادامه داد: در تلاشیم در سالجاری هزار و 500 کلاس درس در این استان آماده بهره برداری شود.

سیستان و بلوچستان رتبه اول تخصیص اعتبارات دولتی در حوزه ساخت مدارس و تامین تجهیزات در دولت سیزدهم را داراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افرایش رقم اعتبارات مدرسه سازی سیستان و بلوچستان به 2 هزار میلیارد تومان

پیش بینی افرایش رقم اعتبارات مدرسه سازی سیستان و بلوچستان به 2 هزار میلیارد تومان