مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-07سياسي

خدمتی کم نظیر از سپاه در یاسوج+تصاویر


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول 4 دهه از انقلاب در استان های محروم کشور کارهای بزرگی انجام داده بسیاری از بن بست ها با دستان پرتوان نیروهای سبزپوش سپاه گشوده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه حوزه ها اعم از دفاع از کیان انقلاب و نظام و مرزهای کشور و همچنین کمک به مناطق محروم و مردم مستضعف همواره پیش قدم بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول 4 دهه از انقلاب در استان های محروم کشور کارهای بزرگی انجام داده بسیاری از بن بست ها با دستان پرتوان نیروهای سبزپوش سپاه گشوده شده استان کهگیلویه و بویراحمد که تا پیش از پیروزی انقلاب حتی 20 کیلومتر راه آسفالت نداشت اکنون به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دورترین نقاط از زیلایی گرفته تا دیشموک و نقاط محروم دیگر به واسطه انقلاب اقدامات جهادی و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بن بست خارج شده است.

اما یکی از اقدامات خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه اندازی بهداری و مرکز جراحی محدود بوده که اکنون علاوه بر خدمات دهی به خانواده بزرگ سپاه پاسداران به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز خدمات متفاوتی ارائه می کند.

در همین خصوص به سراغ غریب پور رییس درمانگاه امام جعفر صادق ع سپاه فتح استان رفتیم و از او در خصوص اقدامات این مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمتی کم نظیر از سپاه در یاسوج+تصاویر

خدمتی کم نظیر از سپاه در یاسوج+تصاویر