مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:052023-09-26فرهنگي

حضور «شاماران» از خوزستان در سه بخش جشنواره نمایش های آیینی و سنتی


با اعلام آثار راه یافته به بیست ویکمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی از سوی دبیرخانه جشنواره، نمایش «شاماران» در سه بخش این دوره از جشنواره حضور دارد.

- حضور شاماران از خوزستان در سه بخش جشنواره نمایش های آیینی و سنتی ایسنا/خوزستان با اعلام آثار راه یافته به بیست ویکمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی از سوی دبیرخانه جشنواره، نمایش شاماران در سه بخش این دوره از جشنواره حضور دارد.

با اعلام دبیرخانه بیست ویکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی و معرفی آثار راه یافته به بخش های مختلف جشنواره، نمایش شاماران در سه بخش ویژه صحنه ای، بخش جایزه نمایشنامه نویسی و بخش سمینار پژوهشی این دوره از جشنواره حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش ویژه صحنه ای بیست ویکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی نمایش شاماران به نویسندگی علی رضا داوری و کارگردانی ساسان شکوریان از استان خوزستان شهرستان بهبهان حضور دارد.

در بخش جایزه نمایشنامه نویسی بیست ویکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی، نمایشنامه شاماران به نویسندگی علی رضا داوری حضور دارد.

در بخش سمینار بیست ویکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی، مقاله پژوهشی ساختارشناسی جنبه‏ های نمایشی اسطوره شاماران با رویکرد تطبیقی ریشه یابی سرچشمه مشترک با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور «شاماران» از خوزستان در سه بخش جشنواره نمایش های آیینی و سنتی

حضور «شاماران» از خوزستان در سه بخش جشنواره نمایش های آیینی و سنتی