مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-09سياسي

لزوم پیوند دانشگاه و صنعت برای ارائه راه حل ها نوآورانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا سعیدی در مصاحبه ای، رویداد ارائه نیاز های فناورانه صنایع معدنی استان کرمان را باعث تقویت مشارکت های بلندمدت بین دانشگاه و صنایع معدنی ارزیابی کرد و گفت: - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید باهنر گفت: پیوند بین دانشگاه و صنعت در جهت ارائه راه حل های نوآورانه چالش های صنعت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا سعیدی در مصاحبه ای، رویداد ارائه نیاز های فناورانه صنایع معدنی استان کرمان را باعث تقویت مشارکت های بلندمدت بین دانشگاه و صنایع معدنی ارزیابی کرد و گفت: پیوند بین دانشگاه و صنعت در جهت ارائه راه حل های نوآورانه چالش های صنعت است.

وی افزود: دانشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان دانشگاه مادر استان و بزرگترین دانشگاه جنوب شرق کشور با اعضا هیأت علمی توانمند و متخصص در بسیاری از رشته ها به ویژه رشته های مرتبط با صنایع معدنی، می تواند با همکاری صنایع، نقشی پررنگ در حل مشکلات فناورانه صنایع معدنی استان داشته باشند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید باهنر کرمان را با بیش از 40 نوع ماده معدنی به عنوان بهشت معادن کشور قلمداد کرد و گفت: در این همایش، صنایع معدنی با ارائه چالش های خود، مبنایی کاربردی را برای محققان، دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه فراهم می کند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیوند دانشگاه و صنعت برای ارائه راه حل ها نوآورانه

لزوم پیوند دانشگاه و صنعت برای ارائه راه حل ها نوآورانه