مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 08:502023-09-27سياسي

ملاقات خاص اداره کل زندان های گیلان


اداره کل زندان های گیلان با تدبیر خاصی تلاش کرده تا با بهره گیری از ظرفیت سه شنبه های مردمی و افزایش مشارکت سازمانی به صورت هدفمند در رفع دغدغه های خانواده های زندانیان بکوشد.

- خبرگزاری فارس، حمیدرضا دنیادیده- سه شنبه ها در نظام اداری کشور، زیباترین و شبیه ترین ساختار حکومتی است که به انقلاب اسلامی و مبانی آن نزدیک است.

روزهایی که مردم به مسؤولان نظام بسیار نزدیک اند مردم در سه شنبه ها بدون واسطه و شاید بهتر بتوان گفت با کمترین واسطه می توانند با مسؤولان و مدیران سازمان ها و ادارات ملاقات کنند و مطالبات و دغدغه های خود را مطرح و در صورت لزوم، نسخه لازم برای چاره جویی آن ها پیچیده شود.

  افزایش کمی و کیفی ملاقات مردمی در گیلان در استان گیلان نیز مطابق با هر سه شنبه، ملاقات مردمی در سازمان ها و ادارات حاکمیتی و مدیریتی استان برگزار می شود و روزبه روز بر تعداد و دامنه مطالبات مردم در این ملاقات حضوری و بدون واسطه افزوده می شود.

سه شنبه های مردمی متفاوت در اداره کل زندان های گیلان اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گیلان یکی از دستگاه های حاکمیتی است که سه شنبه های ملاقات عمومی آن هر هفته برگزار می شود اما این ملاقات صرفاً به پاراف، دستور و توصیه نامه ختم نمی شود؛ ملاقات عمومی اداره کل زندان های گیلان آغازی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات خاص اداره کل زندان های گیلان

ملاقات خاص اداره کل زندان های گیلان